سوپروایزر آموزشی
- تعیین اهداف آموزشی ( کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت )
- تعیین نیازهای آموزشی ( مددجو و خانواده ، رده های مختلف کادر پرستاری و کارکنان جدید الورود )
- تعیین اولویتهای آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی
- اجرای برنامه های آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروهها
- تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخشهای مرتبط
- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان
- پیشنهاد تهیه جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری
- هماهنگی جهت تشکیل و شرکت در کلاسهای آموزش مداوم و برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
- پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیت های آموزشی و پژوهشی
- همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیاز سنجی آموزشی کارکنان و مددجویان
- همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت در امر آموزش
- همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مسئولین واحدها در جهت ارتقاء سطح آموزش
- ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید ( به شکل کنفرانس ، جزوات / پمفلت و ... )
- همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی
-
هدایت و آموزش کارکنان در راستای:
- حسابرسی کیفی خدمات پرستاری
- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات
- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو و خانواده
- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط
- هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
- ثبت و گزارش و پاسخگویی کلیه فعالیت های آموزشی به مدیر خدمات پرستاری
- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
-
ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق :
- کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
- بررسی رضایتمندی مددجویان
- بررسی رضایتمندی کارکنان پرستاری
- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری در برنامه های آموزشی بر اساس سرانه آموزش پرستاری سیاستهای آموزشی بیمارستان آیت الله مدنی بجستان