مدیرخدمات پرستاری
- ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی در زﻣﻴﻨﻪ ﻫﺎی ارﺗﻘﺎء ﻛﻴﻔﻲ و ﺑﻬﺒﻮد ﻣﺴﺘﻤﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎی اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎران
- ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ دﻓﺘﺮ ﭘﺮﺳﺘﺎری و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﭘﺮﺳﺘﺎری ﺑﺨشها
- ﺟﻤﻊ آوری ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻛﺸﻴﻚ ﻛﻠﻴﻪ ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن در دﻓﺘﺮ ﭘﺮﺳﺘﺎری
- ﺷﺮﻛﺖ ﻓﻌﺎل در ﻧﻬﺎدﻫﺎی ﺳﻴﺎﺳﺘﮕﺬاری و ﻛﻤﻴﺘﻪ ﻫﺎی درون ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ و ﭘﻴﮕﻴﺮی ﻣﻮارد ﭘﺮﺳﺘﺎری ﻣﻄﺮح ﺷﺪه در ﻛﻤﻴﺘﻪ ﻫﺎ
- ﮔﺮدآوری اﻃﻼﻋﺎت از ﻣﺮﻛﺰ ﺷﺎﻣﻞ: ﻧﻤﻮدار ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﺼﻮّب، ﻫﺪف، ﻧﻮع ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ، ﮔﺰارﺷﺎت ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ و ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ، ﮔﺰارش ﭘﺮوﻧﺪه ﻫﺎی ﻛﺎرﻛﻨﺎن، ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺑﺎ ﻛﺎرﻛﻨﺎن و ﻣﺪدﺟﻮﻳﺎن: ﺑﺮﺣﺴﺐ ﻧﻮع ﺑﺴﺘﺮی ، ﻧﻴﺎز ﻣﺮاﻗﺒﺘﻲ، ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه و ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺷﺎﻣﻞ: ﻧﻴﺮوی اﻧﺴﺎﻧﻲ ﭘﺮﺳﺘﺎران، ﺑﻬﻴﺎران، ﻛﻤﻚ ﺑﻬﻴﺎران، ﺗﻜﻨﺴﻴﻨﻬﺎ و ﻛﺎرداﻧﻬﺎی اﺗﺎق ﻋﻤﻞ و ﻫﻮﺷﺒﺮی و ﺳﺎﻳﺮ ﻛﺎدرﺗﻌﻴﻴﻦ ﺧﻂ ﻣﺸﻲ و اﺗﺨﺎذ روﺷﻬﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺟﺪول زﻣﺎن ﺑﻨﺪی ﺑﺮای رﺳﻴﺪن ﺑﻪ اﻫﺪاف ﻣﻮردﻧﻈﺮ
- برنامه رﻳﺰی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺟﻬﺖ ﺷﺮاﻳﻂ ﺑﺤﺮاﻧﻲ واﺿﻄﺮاری
- ایجاد ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ و ﻣﺸﺎرﻛﺖ ﻓﻌﺎل در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰﻳﻬﺎی ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ، درﻣﺎﻧﻲ و ﺗﻮاﻧﺒﺨﺸﻲ ﻣﺮﻛﺰ
- ﺗﻼش ﻣﺴﺘﻤﺮ ﺟﻬﺖ ﻛﺴﺐ اﻃﻼع از آﺧﺮﻳﻦ ﭘﺪﻳﺪه ﻫﺎی ﭘﺮﺳﺘﺎری و ﺑﻪ ﻛﺎرﮔﻴﺮی روﺷﻬﺎی ﻧﻮﻳﻦ ﭘﺮﺳﺘﺎری
- ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی و ﭘﻴﺸﻨﻬﺎد ﺟﻬﺖ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از ﻋﻔﻮﻧﺖ ﻛﻨﺘﺮل ﻋﻔﻮﻧﺖ
- ﻧﻈﺎرت و ارزﺷﻴﺎﺑﻲ ﺑﺮ ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ اﺟﺮای ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻛﻨﺘﺮل ﻋﻔﻮﻧﺖ
- ﻫﻤﻜﺎری در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰﻳﻬﺎی ﻻزم ﺟﻬﺖ اﻳﻤﻨﻲ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﭘﺮﺳﺘﺎری در ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺎر
- اﻧﺠﺎم ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی و ﻫﻤﻜﺎری ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ واﺣﺪﻫﺎی ذﻳﺮﺑﻂ در ﺟﻬﺖ ارﺗﻘﺎء داﻧﺶ و ﻣﻬﺎرت ﺣﺮﻓﻪ ای ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﭘﺮﺳﺘﺎری
- ﺑﻪ ﻛﺎرﮔﻴﺮی ﻧﻴﺮوی اﻧﺴﺎﻧﻲ ﺑﺮاﺳﺎس ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ اﻓﺮاد در ﺷﻴﻔﺘﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻛﺎری
- ﻋﺰل و ﻧﺼﺐ ﺳﻮﭘﺮواﻳﺰرﻫﺎ و ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﺎران ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﻈﺮات ﺷﻮرای ﭘﺮﺳﺘﺎری و ﻛﺴﺐ اﻃﻼﻋﺎت از ﻧﻈﺮ رﺋﻴﺲ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن و در موارد خاص رؤسای بخش ها
- تصمیم ﮔﻴﺮی در ﻣﻮرد ﻣﺮﺧﺼﻴﻬﺎ ، ﻣﺎﻣﻮرﻳﺘﻬﺎ و ... ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﮔﺮوه ﭘﺮﺳﺘﺎری